RSS Feed

Suddenly I miss everyone

Posted on

Ea este Ioana. Mi-a scris pe facebook si m-a intrebat daca nu vreau sa o pozez. Am zis bineinteles (eu mereu zic bineinteles). Mi-a zis ca vrea in mod neaparat in Hotel Intim, asa ca iata inca o sesiune in acea locatie. Insa puteti avea incredere ca va fi diferita. Mult mai diferita.

Ne-am intalnit la muzeul de istorie. Ne-am inteles din prima clipa. Ioana este nu numai un model grozav, dar si o persoana cu care poti glumi insa poti vorbi si lucruri foarte serioase. Am aflat in scurt timp ca este si inginer constructor (va fi cu acte in regula in vreo doi anisori). Deci va dati seama, m-am indragostit iremediabil.

Ma bucur ca am fost doar noi doua in Intim. Am avum timp sa gandesc cadrele (mai bine decat as fi facut-o de obicei). Am avut timp sa exploram, nu am fost pe fuga, cum am patit aproape de fiecare data in hotel. Am reusit sa fac poze in camere in care nu facusem inainte. Am reusit sa fac poze si la parter, unde nu mai facusem pana atunci.

Am fost foarte multimita de recolta. Sper sa va placa si voua. Si ramaneti aproape, va mai  urma o serie cu Ioana cat de curand. Eu abia astept.

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

12 responses »

  1. Imi place pozele in care Ioana se joaca putin cu rochia si cele la ferestre.
    Hotelul asta pare sa aiba acel ceva ce atrage. Pana acum am observat mai mult personajele, de data asta interiorul; si stii ce mi-am dat seama ca nu prea vad la tine si tare mi-ar placea? Niste cadre patrate.

  2. Plac, nu place – eram cu gandul undeva intre peretii aia!

  3. salutari! unde este acest hotel?

  4. Thank you kindly.

    And thank you for the visit too :)

  5. daa, locatia este superba. si sa stii ca sunt de acord cu tine: pana acum, in pozele pe care le-am facut in intim, parca nu se observa atat de bine locatia (in afara de prima serie, cu gabi, de pe scari, acolo accentul clar cadea pe loc si nu pe model).

    Cum am zis, de data asta ama avut timp sa stau sa gandesc, si sa aranjez. Ce mult conteaza sa ai timp…

    >:D<

  6. Buna,

    In constanta, in centrul vechi

  7. hei ,sunt super pozele, nu stiam ca se poate intra in hotel, am tot trecut pe langa. cea de la fereastra e superba. :)

  8. dada, se poate. insa nu e deschis tot timpul. trebuie sa mergi sa vorbesti cu un nene care “il pazeste” (cred)

  9. camerele nu mai au deloc mobilier? as fi vrut un pat ceva acolo….

  10. eu as fi vrut o capaneluta, cu picioruse de leu… dar nu mai este mobila… doar acel scaun rosu si masuta din primele poze. bine, si in camera aia mai e o saltea pe care doarme cineva…

  11. ma gandeam ca era suficient daca aveai un pat, si un set de cearceafuri albe… ar fi iesit niste poze bune. poate totusi data viitoare ai noroc si gasesti o fata sa pozeze in lenjerie. ar fi ceva interesant. zic si eu .

Leave a Reply

