RSS Feed

Body as canvas

Posted on

Astazi o veti cunoaste pe Diana. Mi-am facut curaj si am abordat-o eu (daca va vine sa credeti!) M-am mirat cand mi-a zis ca e de acord sa facem cateva poze. Nu am apucat sa facem prea multe pentru ca nu reuseam sa ne intalnim… Eu eram intr-un capat al strazii, ea eram in alt capat al strazii. Asa ca am pozat maixim o ora. Insa asta nu a contat, pentru ca recolta a fost… excelenta. Gata cu introducerea, va las cu pozele si cu speranta ca o sa va placa.

Si iata ca am reusit sa fac un post numai cu fotografii in format landscape. Nu pot sa cred ca nu mi-a placut niciuna din cele tip portret….

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

11 responses »

  1. a 7 imi place super super muuuult!bun job! ;)

  2. daaaa, pozele acelea le-am tras ultimele, cand nu mai era lumina mai deloc. dar au iesit asa faine… multam de vizita >:D<

  3. Foarte reusite!

  4. foarte multzumesc pentru poze si cu prilejul acesta ;)) a fost o placere sa fiu pozata de tine.big hug pentru super mamica fotograf:*

  5. a 6- si a 2 -a fara bentita … nu stiu de ce dar cred bentita aia nu o pune deloc in valoare…..

  6. merci octi, so glad you like ’em!

  7. tuu, a fost placerea mea :x mai iesim sa le facem si pe restul pe care nu am apucat… :D

  8. daa, ceva de genul, doar ca aici am vrut sa fi mai hip hop, a la rihanna… dar aparent nu asta a fost transmis :))

  9. a doua imi place si mie mult mult… insa la treaba cu bentita nu stiu daca ai dreptate. eu sunt un mare fan al simplitatii, in special atunci cand e vorba de poze, insa uneori pana si eu simt nevoia de accesorii, ici colo, si atata timp cat nu e exagerat, nu vad de ce ar strica… plus ca domnisoara model a insistat sa poarte bentita, deci cum era sa o refuz :))

  10. ehh… si eu am o groaza de accesorii … vezi de exemplu amelia, pe care am super -accesorizat-o… acum depinde. eu ziceam doar ca fara bentita e mai ingenua.

Leave a Reply

