RSS Feed

Am gresit putin

Posted on

Ea este Irina.  Am asteptat toata toamna si iarna sa ii fac poze.  M-a contactat pe facebook si am zis ca lesin cand am vazut ce portofoliu are. Chiar ma si gandeam: “pai la ce poze are, de ce vorbeste cu mine?” haha. Acum inteleg de ce are poze atat de impresionante, pentru ca e foarte buna ca model. Si e si foarte frumoasa, aici nu mai incape comentariu.

Ne-am intalnit in Mamaia, la capatul telegondolei. Stiam eu cam cum arata, insa aveam ceva emotii ca poate nu ne gasim. M-a gasit ea prima si a venit la mine. Cu mare uimire am vazut ca era putin mai inalta decat mine (stiti voi ca eu sunt mica mica). I-am si spus ca ma asteptam sa aibe cam 1.80 sau asa. In poze parea inalta, incat eu ma pregatisem mental sa stau pe varfuri ca sa o pot poza (cum am patit cu Amalia). Stand de vorba am aflat ca e nascuta cu 3 zile mai tarziu ca mine, si ca ne asemanam in multe privinte. Imi place cand reusesc sa fac o conexiune cu modelul.

Hai ca azi am scris prea mult. Va las cu cateva poze de vara, poate va fac chef sa veniti la mare ;) Insa nu veniti in Mamaia, apa e ingrozitoare. Vama, costinesti sau eforie suna mai bine. O saptamana insorita va doresc.

 

Ps: titlul si dispozitia mea se datoreaza fondului muzical: http://www.youtube.com/watch?v=wEuYRyE4AIs

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

2 responses »

  1. faina sedinta!rezultate bune!3229 is a killer!

  2. Dina … nu mai spun nimic ,,,,sti parerea mea despre munca ta si a lui Andrei.

Leave a Reply

