RSS Feed

In the sun

Posted on

Anul trecut m-a contactat Amalia pe facebook, spunandu-mi ca ar vrea sa imi pozeze. Stiti voi ca de obicei ma plang ca nu am modele sau ca ma lasa balta, asa ca am fost foarte mirata ca un model vrea sa imi pozeze. Si eu nici macar nu a trebuit sa incerc sa o conving, cum fac de obicei cu celelalte fete… Asa ca am asteptat cuminte sa treaca iarna ca sa vina Amalia din Turda si sa vedem ce iese.

Am facut pozele pe la apus, in Eforie.  A fost… magic. E  grozava, si atat de naturala. A pozat fara sa ii dau eu indicatii. Si nici nu am simtit cand s-a facut 9 seara, si am ramas fara lumina. Mai jos aveti o parte din poze, mai pun si cealalta parte in cateva zile. Sper sa va placa.

De asemenea, am o veste, asta daca nu stiti deja:  Avem site! :D dupa vreo 3 ani de design, gandit si razgandit, mi-am luat inima in dinti, am luat domeniu si am cautat si un programator sa ma ajute, si am reusit sa pun pe picioare  Hello-Pixel!  Aruncati un ochi, lasati un comentariu, stiti voi.  Aveti acolo poze de la inceputuri, pozele mele, poze cu mine, pozele lui Stefan, poze noi, tot felul. Sper sa va placa <3

Hello Pixel!


About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

5 responses »

  1. am o reala problema cu pen-ultima poza. nu ma ajuta deloc. imi pare rau, ca spun asta, nu vreau sa fiu inteles gresit, dar mie imi pare anorexica in poza aia. ma incurca si sandalele ( nu ma pricep foarte bine) … dar tinand cont ca au tocuri. in fine. ma bucur ca a acceptat sa iti pozeze. e un lucru mare.

    ps. nu mi-ai spus daca in postul cu sun tattoo, ai folosit special taieturile.

    sa ai o zi frumoasa.

  2. haha, eu nu ma supar, si cred ca nici ea nu se supara. pare astfel din cauza ca e foarte inalta si slaba (dar mai are are destul de mult pana la anorexica) nu e nicio problema daca nu iti place poza.

    ca despre comentariul de la sun tattoo, eu mai uit sa mai dau reply… cand spui taieturi, ma gandesc ca spui incadrari, nu? deci da, in poze cum ar fi primele 2, sunt intentionate, consider ca o astfel de incadrare scoate foarte bine in evidenta ochii si fata modelului. poti observa ca in ultimul an a fost incadrarea mea preferata.

    la ultima poza a fost oarecum accidental, am fost constransa de imprejurimiri, de locatie.

    iti multumesc pentru vizita si comentarii :D

  3. am zis doar cum se vede.

    cat despre taieturi de aia te-am si intrebat, pentru ca imi pareau intentionate. oricum de la sun tatoo imi place mult de tot ultima poza.

  4. 3202 e faina rau!imi place incadrarea si cum curge parul ..
    nice!

  5. aia ziceam si eu … 3202 ramane favorita dar si 3211 si cam atat….

Leave a Reply

