RSS Feed

Sun tattoo

Posted on

Constanta… Nu am mai intalnit oras ca acesta. Cu locurile sale colorate si oamenii sai atat de diferiti de cei pe care i-am cunoscut in trecut. Am patit chestii aici si am cunoscut oameni care nu credeam ca pot exista (aici ma refer la fostul loc de munca, haha).  Ma plimb prin centrul vechi si sunt absolut indragostita de cladiri si de stradute si nu pot sa nu imi imaginez cu arata partea asta a orasului inainte de razboi… Acum sunt numai strazi stricate si case daramate. Unele  nu mai au etaje, au doar o fatada darapanata si cativa pereti  iar intre acesti pereti isi au caminul caini si oameni laolalta, copii murdari, mizerie si saracie. Totul se petrece in fata localului numit Bellagio, cel mai de fite local din oras (asa s-ar zice) Si-mi este mila de oras. Am auzit atati constanteni fiind profund nemultumiti de orasul lor si nu am inteles de ce. Acum poate am inteles. Pentru ca ar fi putut fi un oras atat de frumos si in schimb este un oras lasat in paragina, plin de caini comunitari, mizerie si tigani (na, c-am zis-o).

Si de fapt voiam sa va spun ca am patit ceva interesant: saptamana trecuta am avut in fiecare zi programat cate un “shooting”. Ma refer in FIECARE zi: deci 7 shootinguri. Toate fetele s-au scuzat si s-au scos. Ciudat nu? Pana acum felete se inghesuiau la pozat, acuma vor sa scape. Ce se intampla?

 

Gata cu vorba, aveti mai jos cateva poze, cu Adelina si Venera. Enjoy.

 

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

10 responses »

  1. just let me get there,si daca ai dispozitie si chef,iesim la o bere si o poza:)

  2. sarumana >:D<

  3. pai desigur. lasa-mi un mesaj pe undeva si ne vedem, cand vii?

  4. imi place ultima poza de mor. la fel si ” fata in iarba ”

    ma gandeam totusi… ai facut taieturile intentionat nu ?

  5. teoretic o sa vin undeva catre luni-marti…
    imediat cum scap cu primul examen,te anunt:).
    :D

  6. imi cer mii de scuze ca nu am mai dat niciun semn de viata,dar din pacate,ultima perioada de timp a fost destul de bulversata,datorita unui deces in familie.
    sper ca oferta ta sa ramana valabila si poate ne-om intalni,asa cum ramasese:)
    toate cele bune

  7. nu-i nicio problema. let me know cand ajungi aici si iesim >:D<

  8. vai ce-mi plac primele. par atat de consistente in simplitatea lor O_O

  9. daa, primele sunt si preferatele mele… ma bucur ca iti plac, si multumesc de vizita

Leave a Reply

