RSS Feed

Scanari adunate

Posted on

Am scanat recent 3 filme (acum 1 luna sau 2…) si mai jos aveti o selectie din ce a iesit. Da, se vede granulatia in toata splendoarea ei, da, unele sunt semi-voalate, nefocalizate, dar noh… mie imi plac. Incerc sa pun o scurta poveste la fiecare, sa vedem daca iese. spor la scoll-uit. Ma duc sa intind rufe la uscat.

Aici plecam de la munca, odata cu apusul, pe la 4:30. Nu incercati sa gasiti compozitia, ca nu exista.

Cu Cristina. Ma tot uimeste glow-ul de la tricoul ei, si linia aia alba. cred ca zenit-ul meu e bantuit :))

Astea trebuie sa fie cele mai dubioase culori… in partea de sus e supreaexpusa, jos e subexpusa, si la mijloc e voalata. Zenit-ul are o problema la perdea, si nu se mai inchide perfect, asa ca mai patrunde lumina din cand in cand

Iubesc focusul la poza asta. si culorile. si tot. Tras tot cu zenitul, insa cu un 135mm. ca sa vezi diferenta

In drum spre munca. Ma intreb ce e in spatele usii…

Cladirile din port sunt superbe. Daca mai trec pe acolo o sa mai fac cateva poze. Dar voi stiti ca nu le am cu arhitectura, asa ca nu va asteptati la mare lucru..

Dacia devine deja un light motif (motiv?) al acestui post. Dacia si cadru prost :))

Iar in drum spre munca. In spate sunt cativa metri patrati de planta agatatoare, care toamna se face rosie rosie. Super fotogenica. Pacat ca nu pot sa fac poze acolo, ca trec multi camionagii si caini comunitari…

Portul, dimineata la 7. Data viitoare o sa incerc sa prind si firma (care nu cred ca e luminoasa) a bodegii din mijlocul cladirilor din port. E exact ca in filme, imi imaginez ca acolo umbla numai hamali din-aia cu spatele cat usa si tatuaje cu ancore si sirene… :D

Poza asta nu are nici cap nici coada. in fine…

Prin troleu. Poza asta am pus-o pentru ca imi plac culorile

Iata inca o Dacie si niste caini comunitari, care ma latra in fiecare dimineata. doamne, ce-i mai urasc. Aici o luasera razna cu totii (vreo 30 in total) in fine, poza asta am pus-o pentru ca pare hdr, desi asa a iesit din tata Zenit. funny.

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

15 responses »

  1. frumos frumos

  2. suuuuuuuuperbe fotografiile! intr un fel te invidiez ca ai zenitul stricat :))

  3. superbe ..chiar superbe
    imi plac foarte mult ,la mai multe

  4. ma bucur ca ti-a placut :)

  5. hahaha :)) eu nu prea ma bucur, ca nu pot sa-l folosesc decat la 1/250, ca sa iasa poza bine expusa. in pozele alea voalate era la 1/125 :( eh, bine ca ies culori aiurite, astfel nu mai trebuie sa prelucrez nimic :))

  6. ma bucur ca ti-au placut. mie imi sunt foarte dragi :X

  7. 3157 imi place mult!si ultima care sa stii ca pare hdr in toata regula.

  8. nu-i asa? la inceput nu mi-a placut, dar apoi am zis wtf, nu multe lume poate face hdr direct din camera :))

  9. Cuvântul era laitmotiv.

  10. merci. fixed.

  11. Pe ce film ai tras şi unde ai developat şi scanat?

  12. A şi ce fel de Zenit şi de ce e blocat la 250?

  13. Ar trebui sa faci o sesiune cu dra din pozele 3146, 3148 are trasaturi foarte frumoase!

  14. :) glad you like it

Leave a Reply

