RSS Feed

Beatrice

Posted on

Na, ca de data asta am revenit cu mai multe poze, sper eu multe si dragute, nu multe si proaste, cum se mai poate intampla. Mai am o serie de pus, una cu scanari de filme, si sa vad ce mai gasesc prin arhiva, sa va mai arat. Ca de pozat se pare ca nu mai pozez… E trist. Poate mai pe la vara o sa reusesc…

 

Mai jos este Beatrice, seria e de asta toamna. Rusine sa-mi fie ca o pun abia acum. Sper sa va placa.

 


 

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

13 responses »

  1. Seria asta, nu stiu de ce, dar aduce a primavara. Poate de la combinatia de culori care-i oarecum meditativa…
    A doua poza-i cea mai faina! Si-mi place privirea ei unde se-ntinde pe trepte. Cred ca mi-ar fi placut sa o vad in mai multe poze cu ochii in alta directie; am impresia ca modelele care nu privesc fix la camera capata un aspect mai delicat.

  2. da, chiar ca aduce a primavara, iarba e verde (bine, albastra pe ici, pe colo :D ), erau si niste floricele pe acolo…

    cred ca ai dreptate in ceea ce priveste delicateatea pozelor in care modelul nu se uita direct la camera. am si poze in care se uita in alta parte, dar se pare ca mi-au atras atentia, inconstient, pozele in care se uita la mine. cred ca mi-a placut foarte mult privirea ei, si de asta. e o chestie pur subiectiva… merci de vizita :*

  3. Un model superb si o interpretare artisitica aparte te caracterizeaza!

    Lasand complimentele deoparte nu ma pot opri sa observ ca in toate in afara de una modelul are contact visual cu privitorul. Ar fi interesant sa adaugi un storyline si sa oscilezi intre “cu” si “fara” contact visual. “Fara” adauga un sentiment de intimitate si introspectie. “Cu” adauga un sentiment de provocare si dialog.

    Cat despre storyline, aste depinde de creativitatea ta.
    Eu am descoperit ca storyline-ul a la fel de important ca toate detaliile tehnice.

    I hope this helps
    Your biggest fan.

  4. You’re sweet, and very right. In general incerc sa creez un storyline… si am avut cadre in care modelul nu se uita direct la camera, dar cred ca am fost prea impresionata de felul ei provocator incat nu mi-a mai pasat, haha. nu stiu ce sa zic, ii statea bine cand privea spre mine putin sfidatoare, nu parea genul de fata visatoare, cum sunt eu… parea genul puternic, si poate asta am vrut sa subliniez la ea… urmatoarea serie o sa fie mai corecta din punctul asta de vedere. am alternat privirile modelulu, pentru ca ei mi s-a parut ca ii sta bine, in special cand privea in zare ;))

  5. beatrice este “splendida” vazuta de tine..

  6. ma bucur ca ti-a placut. bine, cand modelul e asa frumos, n-ai cum sa dai gres

  7. stiu si eu cum e cu lipsa timpului pt pozat.e frustrant dar nah…trece.mai nasol e ca dupa perioada aia…e cam ciudat cu aparatul in mana (asa am patit eu/am tras niste cadre de oligofren,nici nu-ti imaginezi/cred ca mai am putin pana imi revin complet/sper)
    mama ce verdeeee @_@
    verde crud
    verde crud
    te mai simt
    te mai aud

    pare gustoasa iarba aia.
    faina serie.fain si modelul. ar trebui sa mai incerci cu tipa asta.pot iesi chestii beton in continuare.
    ;)

  8. da, si eu am patit. nu faci poze un timp si apoi cand incepi sa faci iar, te-ai dezobisnuit, nu mai stii ce si cum, e ca si cu vederea noaptea – iti ia un timp pana te obisnuiesti….

  9. wooooowwwwww
    din seria asta nu e una care sa nu imi place fff mult <3
    culorile, modelul…EVERYTHING IS JUST AWESOME!

  10. “sa nu imi PLACA” …my bad :D i’m very tired…

  11. yey, ma bucur ca ti-au placut. desi am observat ca, culorile difera foarte mult in functie de monitor… iar pe unele monitoare (cum ar fi al meu de la munca) se vad foarte nasol… oh well

  12. eh, sa ma vezi pe mine cum scriu cand sunt obosita :)) :D

  13. Foarte frumos model, expresie si timing!

Leave a Reply

