RSS Feed

Light spots

Posted on

Si iata ca a sosit momentul pentru un update. Motivul pentru care nu am mai postat a fost pentru ca, evident, nu am mai facut poze (cele 4-5 serii de autoportrete nu se pun la socoteala :)) dar o sa le postez si pe alea, dupa o autocenzura serioasa, astfel incat sa nu ma repet prea mult) Pe Disi am “agatat-o” pe facebook si pot spune ca are cel mai frumos zambet pe care l-am vazut. Serios. E un model foarte bun, foarte natural, a fost usor sa lucrez cu ea.  Ce nu mi-a placut la seria asta a fost ca nu am avut o mai mare diversitate :( oricum, sper sa va placa.


Mai jos aveti cateva poze mai experimentale, pentru ca, sa fim seriosi, nicio sesiune nu e completa fara cateva experimente :)

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

8 responses »

  1. foarte foarte tari pozele! in special a 3 a :D
    saptamana asta ar fi cazul sa mi iau film.

  2. ma bucur ca ti-au placut. a 3-a imi place si mie in mod special, e ceva legat de zambetul ei, si de incadrare :) ia-ti film pana pe weekend ca iesim la pozat ;) ;))

  3. cat priveste zambetul ai foarte mare dreptate :)

  4. vai, ce seamana cu ada! :)

  5. daa, pe mine m-a cucerit iremediabil :)

  6. now that you point it out, sa stii ca asa e…. :| ;))

  7. Deci mai draga mai … I’m in love :D sunt incredibil de frumoase pozele astea! si modelutza e super dulce si carismatica :X:X:X:X:X:X :*

  8. pasarico! ma bucur ca ti-a placut. ;)) miha zice ca modelul seamana putin cu tine… si mie mi se pare, asa putin :D

Leave a Reply

