RSS Feed

October sunrise

Posted on

Dupa un an de tratative am apucat  (finally) sa fac poze cu Irina. Am fost mereu impresionata de pozele ei pe film, astfel ca a fost o experienta mai mult decat placuta, in limitele frigului pe care l-am tras pe plaja.

 

Mai jos aveti una din conversatiile cu stef, asa, de distractie.

 

EU: De fiecare data cand ma spal pe cap imi cade tot parul

EL: Da, e din cauza ca cineva a plantat niste uraniu in cada unde ne spalam…. serviciile secrete… maica-ta.

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

3 responses »

  1. Heh, ce faina a iesit seria, chiar you had fun, si ma bucur si eu ca ai apucat sa iesi cu Irina, si eu zic ca are poze faine pe film, dar chiar nu am vazut-o niciodata in postura de model :D sper ca si ea e multumita de cum au iesit, mie imi plac la nebunie astea contre-jour

  2. A 3 FOTOGRAFIA e absolut grozava …imi plac lumina culorile ..mai exact totul
    toata seria e reusita dar 3-ul imi place cel mai mult
    buna treaba

  3. Am cam 2 luni de cand nu am mai trecut pe aici,dar am ramas placut surpinsa! Esti o profesionista!

    Am observat ca ti`ai mai facut un tatuaj…sa`l porti sanatoasa :D!

    Take care si cat mai multa inspiratie >:D< :*!

Leave a Reply

