RSS Feed

Intimately

Posted on

Vara asta am cam tras mâţa de coada, nu-i asa? Eu asa simt, si  sper sa-mi fac mai mult timp liber sa mai fac poze, pentru ca mi-am iesit din mana. Oricum, Andreea m-a contactat saptamana trecuta ca vine la mare, si am zis sa ne vedem sa facem cateva poze. Ne-am intalnit pe la 9 dimineata, am transpirat si am slabit cateva kilograme, cat timp am facut ceva poze pe plaja. Apoi am mers la hotel, si cred ca a fost cea mai buna idee, pentru ca de acolo am strans cea mai buna recolta. Mai jos aveti o parte din pozele de la hotel. Nu le-am pus pe toate pentru ca iesea un post prea lung si va plictiseati. Happy scrolling.

 

 

 

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

13 responses »

  1. Incerc in romaneste…
    Seria frumaosa :)
    lumina frumoasa, dulceaţă, un pic de senzualitate… Îmi place…

  2. foarte faina seria :) a 2a imi place cel mai mult

  3. Girl can I relate to that! :)

    Abia daca am tras cateva poze vara asta… cred ca e ceva in aer!

  4. thank you :)

  5. imi place si mie a doua :D si imi place ca ti-a placut si tie.

    cum e? pe ce meleaguri te afli?

  6. da, criza asta de bani, fir-ar. ca de n-ar fi, n-ar mai trebui sa muncesc, ergo – as face poze zilnic. :(

  7. Same here… inca astept sa-l iau pe al mare la Loto :D

  8. Imi plac a 2-a, a4-a si ultima ! Cum ai reusit ca ultimile sa le faci asa albe? ai descis f. mult diafragma si le-ai virat alb/negru?

  9. Superba serie!
    Saraca matza… toti o trag de coada vara asta! :D

  10. ma bucur ca ti-au placut :)

    cele albe, wannabe high key sunt facute in fereastra, f2, timp de 1/30 ca sa iasa arsa, nu e cine stie ce truc de photoshop. In ps am umblat putin la curbe sa o mai deschid si am virat putin spre galben. nu e mare lucru.

  11. da, o sa ramana fara coada in curand ;))

    ma bucur ca ti-a placut :)

  12. superbe pozele :x

  13. multumesc, ma bucur ca ti-au placut :)

Leave a Reply

