RSS Feed

Caught in a moment

Posted on

Imaginile astea vin in completarea ultimelor 2 articole. Sunt imaginile realizate cu camera digitala. Si nici macar camera mea… Care a fost povestea:

O zi frumoasa de vara, calduroasa. Dupa ce am iesit de la munca si am vazut ca va fi un apus frumos, am zis ca trebuie sa iesim neaparat sa facem poze, ca nu mai facusem de prea mult timp. Am luat toate aparatele, toate obiectivele, ca nu se stie… Ajungem pe camp si cand sa incepem sa pozam, surpriza: nu avem niciun card :| Prin urmare am furat nikonul lui Lumi si am tras cu el. Pentru prima data am tinut un nikon in mana mai mult de 10 minute. Si a fost ok… Mai jos sunt imaginile.

 

Mai jos sunt 2 poze cu autor colectiv (eu, Stef, Lumi, Eugen). De ce colectiv? Pai pentru ca nu se mai stie cine a facut click-ul, insa cu totii am participat activ la producerea imaginii :) Cred ca ar trebui vazute.

 

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

One response »

  1. Superbă seria! Am trecut la film? :)

Leave a Reply

