RSS Feed

Nurture Nature Future

Posted on

amenintat data trecuta ca mai am ceva poze de postat, asa ca iata-le. Sper sa va placa.

Pentru cei interesati, nu am mega date tehnice de dat decat: camera  Zenit E, mostenit de la taica-miu, obiectiv  58mm f.2,  expunere de 1/250 (in general, pt ca alta treapta nu merge), expunere calculata mental, pt ca exponometrul nu merge, perdeaua e stricata, carcasa e tinuta inchisa cu scotch pt ca i-am pierdut un surubel, film Kodak iso 200 (pt ca asta-i cel mai ieftin si se gaseste aproape de mine), film scanat, fara prelucrare. E o adevarata aventura sa fotografiezi cu camera asta.

Pe de alta parte, luni prezint licenta, si inca nu mi-am facut prezentarea… wish me luck nonetheless.

Ne auzim in curand, mai am o serie de poze :D

 

 

PS. Unde-s culorile mai fistichii, pete de culoare, greseli, asa au iesit de pe film, nu le-am prelucrat (in parte de lene)

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

9 responses »

  1. heh, faine pozele :) chiar ies interesante, e ceva de munca cu ele sa le faci, fara exponometru :)) dar asta-i si funu’ nu? :D

  2. clar. si mai e fun pentru ca nu stii sigur ca o sa iasa. adica presupui ca ai facut totul bine, dar ramane un mister pana la developare. Plus ca din obisnuinta cu digitalu, te tot uiti sa vezi poza pe spatele camerei, e hilar :))

  3. foarte foarte frumoase pozele!
    termin si eu azi un film , tot pe un zenit e , ceva mai intact decat al tau :D de abia astept sa vad ce o sa iasa.

    apropo , tu ai fost la artensive ? am vaga impresie ca te am vazut pe acolo , dar pana sa mai arunc o privire dupa tine, te am pierdut :))

  4. ma bucur ca ti-au placut pozele. intr-adevar, zenitul meu e cam praf, dar nu vreau sa ma despart de el ca ne cunoastem de atata timp… :))

    si da, am trecut pe la artensiv (sau cum se numeste) pentru ca a expus lumi (pyhafreak.deviantart.com)si m-am gandit sa fac o fapta buna ;))

    asteptam poze de la tine :D

  5. nici nu trebuie sa te desparti de el , avand in vedere ce poze au iesit :D

    aham, next time voi fi mai rapida :)) somehow.

    maine il duc la developat , pe seara voi fi pe mess , poate ne intersectam si ti le arat. :D

  6. sounds like a date :D ramane asa

  7. ce dor mi-era de pozele tale, si de tine, sper sa te vad vara asta sa mai tragem niste cadre. Gata cu licenta?

  8. se pare ca nu prea am mai facut poze :( m-am simtit nasol fara sa fac poze… eh…asta e.
    abia saptamana viitoare termin cu licenta, finally. sper sa trec cu bine, abia astept. dupa asta nu o sa mai am niciun fel de griji.

    tu ce mai faci? :*

  9. ma rog de ai mei sa ma lase la Timisoara sau Iasi, dar fara sanse…ma intreb la ce facultate sa dau sa nu ma chinuie prea mult, urasc sa fac ce nu-mi place…abia astept sa fac si eu niste poze, am stat pe tusa cu bacu’ asta.
    o sa fie bine ;* , sper sa ajung prin Constanta vara asta.

Leave a Reply

