RSS Feed

Summer sun… 2

Posted on

Sunt inca in viata, in caz ca se intreaba cineva :)

Sa va pun repede la curent: mi-am dat demisia, apoi m-am razgandit, deci lucrez tot acolo;  m-am retras de la facultate, apoi dupa o saptamana m-am razgandit, am terminat facultatea (va vine sa credeti? mie nu), am scris licenta (nici asta nu pot sa o cred, dar s-a intamplat); vechiul meu Zenit inca mai traieste, l-am testat, aveti mai jos cateva cadre.

Nimic nu bate filmul.

 

Ne auzim in curand, mai am poze de postat.

 

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

11 responses »

  1. “Nimic nu bate filmul.” Ca bine zici :)

  2. pai asa e… bine, ca iti trebuie o camera careia chiar ii merge perdeaua/obturatorul, e partea a doua ;))

  3. Detalii care se pierd odata cu prima rola facuta :)

  4. super pozele :X..imi plac foarte mult ..efectul old pe care il au :x..

    Multa bafta la licenta :*

  5. multumesc mult, am maaaari emotii :-SS

    daca ati cat m-am chinuit sa obtin efectul asta old pe digital… dar pe film iese fara sa vrei… haha

  6. te inteleg..si eu am trecut emotiile bacului…si le astept pe cele ale admiterii :))

    va fi bine >:D<

    pai sa faci mai multe de acum inainte ;;)

  7. felicitari pentru bac, in cazul asta! la ce facultate vrei?

  8. da, asa s-a intamplat. acum nu-mi mai pasa :)

    multumesc pentru vizita

  9. multumesc :D .. la farmacie in iasi :D

  10. good luck atunci :x

Leave a Reply

