RSS Feed

Ballerina Grace

Posted on

Se pare ca fotografia a ajuns pe planul 2 in viata mea, si nu-mi convine deloc (nah, ca am scris corect). Nu mai am timp sa mai fac vreo poza. Vreau si eu un blit, vreau si eu un fisheye, vreau sa-mi repare cineva Tokina, ca sta de vreo cateva luni si se depune praful pe el, nu mai mentionez de 85mm ca nu mai are rost. Zi de zi, luna de luna apar noi si noi cheltuieli, noi si noi probleme. Nu mai vreau sa fiu adult. Screw this.

Nu mai merge. De maine imi iau camera peste tot, ca n-are decat 2 kile, si daca nu fac macar cate o poza pe zi, va rog sa-mi dati ignore.

Anyway… Pozele de mai jos stau pe hard de ceva timp, m-am gandit sa le impartasesc cu voi.Autorul este Mark Shaw

Pe data viitoare.

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

17 responses »

  1. Duduie, stiu exact ce zici!

    Daca scapi fenomenu din mana, poti sa iti pierzi complet placerea de a mai poza si sa o inlocuiesti cu o frustrare ingrozitoare… been there, done that. Da un buzz cand ma vezi online, sa-ti mai povestesc ;)

    Hugs,
    Catalin

  2. Dom’le, iar ajungi sa te sharuiesc. Nu stiu cum faci, da’ o fi de bine:)

  3. foarte frumoase fotografiile, am dat si eu un tweet cu linkul. cat despre partea cu ‘i desperately need to start taking pictures again’ i kinda feel you. sa speram ca e just a phase si o sa revii la normal soon >:D<

  4. intr-adevar :)

  5. da, cred ca sunt pe drumul despre care zici :(

    hugs

  6. pai cum sa nu fie de bine. esti om de pr, tre sa-mi faci reclama buna, sa-mi construiesti o imagine benefica, etc.

    cu plata discutam noi la o bere

  7. da, intr-adevar sunt deosebite.

    am auzit ca se “mareste” ziua, prin urmare poate o sa revin si eu pe taramul fotografiei :D

  8. Pingback: Tweets that mention Ballerina Grace « Simona Elena Photography -- Topsy.com

  9. nu stiu cine este autorul acestor poze, dar voiam sa te felicit ptr pozele tale. superbe, iar “viziunea” ta…rulzzzz! :)

  10. multumesc mult de tot pentru vizita, ma bucur ca ti-au placut pozele mele :)

  11. Întreaga serie este absolut superbă. Treci la fotografiat!

  12. asa e, i-am gasit acuma si site-ul. multumesc mult de tot!

  13. gratie intr-adevar….

    prea frumoase imaginile, ma-nclin!!!

  14. si-acum am vazut si cine e autorul :)

  15. si eu am crezut ca sunt fotografiile tale.eram lesinat aici in scaun ca sunt superbe…iar…apoi..la o a doua privire (ce a inclus si cititul) am vazut si numele autorului.meserias omu! ;)

Leave a Reply

