RSS Feed

Autumnal wonders (vertical panorama)

Posted on

Cum am spus si in ultima postare, sunt cu un an mai batrana acum :) 22 de ani, e o varsta ciudata, sa zic. Inca nu constientizez cum trece timpul, ceea ce e bine. Pe de alta parte, sunt sigura ca o sa ma sperii cand o sa ma vad in oglinda in cativa ani. Oricum, mai e putin pana atunci, asa ca ma bucur de timpul pe care il am. Cum? Prin munca frate. Asa mi-am serbat si ziua de nastere, tot prin munca. Am ajuns  sa lucrez 12-14 ore pe zi, nu-i normal. Serios, sa nu faceti asta.

In alta ordine de idei, ce facti in luna mai? Eu sunt in Iasi pentru cateva zile, la targul de carte Librex. Ne vedem pe acolo nu-i asa?

Si pe sfarsit, va las cu panorama verticala de asta-toamna. Puteti sa o priviti de jos in sus, de sus in jos, cum va e bine, important este sa va folositi de scroll :) Happy scrolling little monsters :)

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

13 responses »

  1. cel mai frumos lucru pe care l-am vazut azi! concureaza strans de fapt cu un fundulet tare ferm vazut azi in metrou:)

  2. la multi ani tie, fi serioasa cine ti-ar da 22 de ani? sa ai parte de tot ce iti doresti.

  3. la multi ani..si ti-am mai zice ca cu fiecare an te vei infrumuseta,sa nu-ti fie frica..va fi din ce in ce mai bine..
    poza e superba..incredibila..magnifica..bv

  4. daca nu i-ai facut poza nu te cred. :))

    merci fata :* cand bem o bere, ceva? vii la mare de 1 mai? vii nu? :D

  5. e bine ca inca am cosuri, sa ateste faptul ca de fapt am 16 ani :))

    merci >:D<

  6. multumesc frumos de vizita.

    a fost cel mai ok punct de vedere pe care l-am auzit “cu fiecare an te vei infrumuseta”

  7. si e si mai tare pentru ca vine din partea unei fete :)

  8. Heeellloo! :) Ce mai faci?

    Am dat peste blogul tau recent, nu il stiam. Vreau sa-ti multumesc pentru link, am sa te trec si eu la Photography, daca nu te deranjeaza.
    Oh, si trebuie sa spun, ca-mi place poza foarte mult, cred ca o tin minte de pe deviant, are un feeling de “loving nature”. :)

    Sa ai o zi cat mai frumoasa!

  9. salutare salutare,

    ma bucur ca ai trecut pe la mine. linkul catre blogul tau l-am pus pentru ca te admir foarte mult, dar stii deja :-j ;))

    weeknd placut >:D<

  10. ceea ce ma ingrijoreaza este de fapt tab-ul cu breastfeeding. Vrei sa fii mamica?

  11. Nu m-am hotarat cum imi place mai mult… cred ca de jos in sus.. simt ca urc scarile, ma catzar prin copaci si in cele din urma imi iau zborul. ;))

    Superba! :X

    Si eu am 25, dar nu o simt. Imi place sa cred ca sunt forever young. Varsta e doar un numar. Asa ca iti urez cat multi ani de tinerete. :)

  12. ma bucur ca ti-a placut.

    ai dreptate la partea cu varsta e doar un numar.

    multumesc pentru urare si pentru vizita >:D<

  13. super misto, dar pe cand ceva nou ? (ca de la un timp ma uit si nu mai vad nimic)

Leave a Reply

