RSS Feed

Still alive

Posted on

Post-ul asta nu e decat cu o poza noua si il scriu ca sa stiti voi ca sunt in viata :))

De fapt mai mult il scriu pentru ca am avut o saptamana lunga care parea ca nu se mai sfarseste, si peste 1 zi o iau de la capat.

Si il mai scriu pentru ca tocmai ce m-am uitat la The Boondock saints 2 (vai, sper ca asa se scrie). Eu nu scriu critici si review-uri despre filme (sau despre orice altceva) asa ca, ce cred eu despre film e irelevant. Insa cei 2 frati din film sunt orice inafara de irelevanti. Cred ca au fost facuti ca sa sporeasca fanteziile fetelor. Nu sunt ei Brad Pitt sau Johny Depp. Dar au un ceva care-i face aproape adorabili. Asta daca va plac baietii cu un aer de fosti puscariasi. (mie-mi plac, haha)

N-am gasit un screenshot calumea din II, asa ca ne multumim cu un screenshot din partea I. Nu va zic sa va uitati la film, dar puteti sa va uitati daca nu aveti ce face…

Oricum…

Eu lucrez in afara orasului (long story, don’t ask) si in fiecare dimineata trec pe laga un teren ce seamana mai mult cu o mlastina. Si cum treceam pe acolo la un momentdat mi s-a parut ca seamana cu o scena din Lord of the rings, ceva cu Dead marshes daca nu ma insel. Asa ca mi-am luat camera si am incercat sa transpun ce am vazut acolo. Am asteptat, ca o fata constiincioasa, o zi cu ceață, am intrat printr-o spartura in gard, am tras vreo 10 cadre, am intaziat jumate de ora la munca, the usual. Mai jos vedeti ce am obtinut, si explicatiile aferente.

Pe mijloc acolo ar fi trebuit sa fie ochiu lu ala din film, dar noh, in realitate avem… nu stiu nici eu exact ce e acolo… cred ca e si o fabrica de ciment prin apropiere… sau nu. nu stiu. in mintea mea era ochiu :D  In fine, va imaginati ca m-a bufnit rasul cand am construit cadrul in minte :)

Apa cred ca provine de la o conducta sparta. Aici sunt banii dumneavoastra.

Si in final, inainte sa va las, pot sa va spun ca atunci cand voi scrie urmatorul post voi fi cu un an mai batrana, cu un picior in groapa :))

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

11 responses »

  1. Foarte tare! Si craniul ala era acolo, nu? I s-a facut sete cuiva, probabil. :P

    Multi ani inainte! :)

  2. i-reject-your-reality-and-substitute-my-own

    :))))

    btw, you break rules, brake is what stops a car.

  3. da e funny filmul, mi-a placut cum ai scris lol “n-or fi ei Brad Pitt sau Johny Depp”

    si La multi ani cu intarziere lol

  4. foarte tare poza… si La multi ani cu intarziere :”>!

  5. da, ai dreptate cu break si brake ;)) my bad. am corectat.

    cat despre “i-reject-your-reality-and-substitute-my-own” nu vorbesc de realitate ci reguli foto.

    de fapt cred ca nu inteleg ce vrei sa zici tu in primul rand…

  6. da, e ok filmul, asa… popcorn movie :))

    merci fain dude :*

  7. multumesc frumos iubita :* :*

    ce mai faci tu? ;;)

  8. nu nu, craniul… craniul a aparut din nevoie mea impetuoasa de a-l pune acolo :))

    merci fain de urare >:D<

  9. Dezamagitoare continuarea.. si daca tot veni vorba de partea a doua si de “bad boys” se zvoneste ca va veni si RocknRolla II, de la care intr’adevar am asteptari

  10. da, ce-i drept cam slabut. bine, nici primul nu a fost extraordinar, dar a fost ceva mai bun parca… oricum, in lipsa de altceva, e aproape ok, macar pentru “look-ul” de bad boys al actorilor :D

    multam pentru vizita.

    ps. imi place f mult tema blogului tau o.O

Leave a Reply

