RSS Feed

Strange dream

Posted on

Nu am multe de spus aici, decat ca modelul a fost cel mai dificil cu care am lucrat vreodata. Si nu pentru ca nu era multumita de ce faceam ci pentru ca nu stia sa pozeze… deloc. Am incercat sa o fac sa se destinda sa pot sa o pozez cand nu e atenta, dar nu prea am reusit pentru ca era mereu atenta. Prea atenta. Oricum, din toate cadrele, astea pareau mai rasarite, sper sa va placa.

Ps. Cand eram mici lumea ne confunda, insa acuma nu mai samanam deloc. Ea e verisoara mea.  Si da, poarta si hainele mele :)

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

20 responses »

  1. Chantal Stanford

    A beautiful set of photographs. Enjoying the lomographic feel of it.

  2. a treia m-a cucerit..felicitari..femeia asa cum tu o vezi e divina..

  3. thank you so much for stopping by :)

    cheers

  4. da, e preferata mea. voiam sa reiasa ca femeie e asa puternica, ca poate face fata unui uragan (la propriu sau la figurat). Sper ca asta reiese :))

    multumesc pentru vizita

  5. si eu am vazut-o puternica ,curajoasa..
    hei te-am descoperit de cateva zile dar am devorat deja mai toate pozele tale..ba chiar ti-am cutreierat blogurile din dreapta..
    astept cu nerabdare noi poze..
    te admir,sa stii

  6. Mi-era dor de fularu ala :)) Cand il arunci?

  7. :”> ma bucur ca iti place ce fac, sunt magulita…

    ramai prin preajma, voi pune poze noi de indata ce fac :D sincer, si eu abia astept ;))

  8. hahahaha :))) pozele astea sunt ceva mai vechi, n-am mai scos fularul de mult mult timp din dulap …. ma dispera ca deja sunt x persoane care folosesc asa un fular, si nu mai vreau sa-l mai folosesc. parca eu le-as copia pe ele sau ceva de genul… ciudat oricum.

  9. Limba română contemporană

    Dar măcar de timp, de spaţiu sau, ştiu eu, de mod mai semănaţi? :)

  10. si cand te gandesti ca puteam sa scriu cu k, sh, tz si combinatiile dintre ele plus multe altele. si totusi imi asum greseala. tie de ce ti-e frica?

  11. Limba română contemporană

    “K”, “sh”, “tz” sunt dovadă de imbecilitate infantilă, un mod grotesc de a epata – sau cel puţin asta era la început. În schimb, “de loc” este dovadă ori de necunoaştere, ori de greşeală de scris. Având în vedere că ai scris de două ori la fel, înclin, cu părere de rău, spre prima variantă. De deranjat, mă deranjează amândouă.
    Faptul că rămân anonim nu e nici pe departe semn al fricii. E ca şi cum ţi-ar vorbi un dicţionar. Egal, obiectiv, transparent.
    O zi bună.

  12. Bine domnule (sau poate doamna) dictionar.

    Pe mine m-a invatat mama sa nu vorbesc cu strainii, si daca am ajuns sa vorbesc cu un dictionar cred ca am mari probleme psihice.

    Cu asta cred am incheiat conversatia. Multumesc ca mi-ai atras atentia.

  13. Limba română contemporană

    Sed perseverare diabolicum.
    Păstrăm legătura.

  14. Cel mai mult îmi plac a doua și a treia. Par un pic neconformiste, a doua înfățisând o ipostază un pic atipică pentru portrete, a treia încălcând unele reguli de expunere și încercând să imite filmul, cu natură sumbră. Two thumbs up!

  15. Cum era cu asumatul greşelilor? :))

  16. merci pentru vizita. ai dreptate, m-am uitat la a treia poza si are o zona arsa, nici nu am observat-o pana acuma… dar nici ca o mai repar :))

    >:D<

  17. acelasi lucru il patesc si eu cu o prietena, are potential f mare pentru poze dar e camera shy si nu reusesc sa o destind cum trebuie.
    oricum, f faine, si mie mi-a placut a treia mult.

  18. merci fain. e complicat cu modelele astea dificile, le vezi frumoase, sunt frumoase si totusi nu reusesti sa surprinzi asta in poze. frustrant de-a binelea ;))

  19. expresiva verisoara ta.prima fotografie pare arsa(stii tu unde).poate nu e, dar asa pare, deranjeaza putin lumina aia la privit.tu stii mai bine, tu esti artistul :).la mai mare!

  20. chiar e arsa, dar e intentionat. nu mai stiam ce sa-i mai fac… erau foarte varza toate pozele… ma mir ca a iesit ceva care nu arde retina :)) adica, chiar poti sa te uiti la ele…

    multumesc pentru vizita domnisoara :)

Leave a Reply

