RSS Feed

Golden Brown

Posted on

…Texture like sun…

Am vorbit cu Mona intr-o zi sa mergem sa facem poze pe undeva prin centrul vechi, si ne-am pomenit, unde credeti? La Hotel Intim. Bine, ne-a luat vreo 20 de minute pana l-am gasit, uitand amandoua unde se afla. Am avut norocul sa intram fara nici o problema iar paznicul ne-a lasat singure, sa facem ce vrem. Pacat ca era mai frig inauntru decat era afara, asa ca nu am putut sta prea mult timp pentru ca inghetasem de-a binelea… Si pacat ca nu prea era lumina. Am incercat sa scot ceva, dar nu a iesit mare lucru, oricum sper sa va placa :)

[da, imaginea de mai sus e compusa din 27 de poze :| Nu stiu cum de am avut rabdare sa o fac… Mi-e dor de Tokina :( ]

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

30 responses »

  1. un hotel parasit aproape de portul tomis :D

  2. super locatie ! am vrut de cateva ori sa fotografiez inauntru dar nu era nimeni pe acolo sa ne lase inauntru. poate cand se incalzeste putin o sa insist mai mult.

  3. Frumoasa serie…
    Interesanta prima fotografie, iar ce’a de a6a imi place cel mai mult..

  4. da, noi am avut o bafta chioara de data asta. dar cred ca vara e mai bine sa mergi acolo la pozat pentru ca e mai multa lumina, si crede-ma ca ai nevoie. asta daca nu tragi cu blituri.

    spor :)

  5. ma bucur ca ti-a placut :)

  6. da, numarul 6 imi place si mie, insa si numarul 2 :)

    ma bucur ca ti-a placut seria si multam de vizita :D

  7. da e foarte frumoasa. si foarte ascultatoare :”> ;)) adica daca am in cap o mare tampenie ea ma ajuta sa o pun in practica. gotta love her :x

  8. heh, trag cu blituri, blende si ce mai trebuie :) problema e de acces :) te iau cu mine ca vad ca ai pile :))

  9. Da, si aceea este frumoasa..
    Apoi vizitez mereu blog’ul tau si daca nu e nimic nou, revad seriile mai vechi :) :P..

  10. haha, te ajut sa intri daca ma lasi sa-ti imprumut bliturile la shooting :D

  11. tocmai ce m-am uitat si eu peste posturile mai vechi… doamne, nu prea le am cu scrisul :)) daca stau sa ma gandesc e chiar boring partea scrisa a blogului :))

    pregatesc acuma o serie pe care sa o pun si poate da domnu sa fac ceva poze in weekend ca altfel sunt moarta :D

  12. don’tworry, nu poti sa le faci pe toate foarte bine :))..
    eu ma chinui o vesnicie sa scot 3 randuri :-j..
    pio bafta la fotografiat ca eu chiulesc maine de la scoala sa fac cateva poze:D ;;)..

  13. mai negociem noi si vedem unde ajungem :))

  14. bine, iti dau si o acadea. it’s my final offer :))

  15. Arata super prima fotografie! 27? Jesus! :P

  16. haha, da, am tras cu 50-u, si noh, nu reuseam sa prin nimic in cadru, asa ca l-am compus. cu tokina faceam maxim 2 poze si prindeam mai mult decat am prins in 27 de poze cu 50-u :(

  17. Sunt superbe… :) Constanta este un oras superb si are multe locuri frumoase.

    Felicitari. Cu toate ca spuneai ca lumina era slaba, uite ca pozele sunt geniale.

    O seara buna !

  18. Imi plac foarte tare pozele tale, in special seria asta. Antepenultima e superba.

    Felicitari! ^^

  19. multumesc mult de tot, ma bucur ca iti plac pozele. antepenultima imi place si mie foarte mult :x

  20. multumesc frumos pentru vizita. As vrea sa am mai mult timp liber sa mai vizitez orasul sa vad ce locuri interesante mai gasesc pentru pozat… dar noh, poate la vara o sa pot mai mult.

    multumec inca o data pentru vizita.

  21. Am citit “27 de poze pentru prima ” si deja stiam ca ai avut doar 50ul. :)))

    Never….never…never leave home without a wide. :-”
    Prefer oricand wide vs tele.

    Parerea mea, oricat ar conta, e ca ai potential care se va maturiza frumos. Daca iti cultivi in continuare pasiunea, adica.

    Lumina buna in continuare. :]

    Cătălin

  22. Ah, my bad. Am avut impresia că ai şters comment-urile. De fapt, greşisem eu post-ul. Că tot vorbeam de greşeli. :)

  23. dude, 50-u e singurul care mai merge :| (culmea, credeam ca e cel mai varza) wide-ul e stricat de ceva timp (da, imi vine sa mor fara el) si mai am un zoom dar e f3.5-4.5, mult prea intunecat pt locul acela…

    oricum, sper sa primesc de ziua mea un fisheye ;;) atunci sa vezi distractie. wide-ul o sa-l repar cand o sa mai am bani, probabil la ziua urmatoare de nastere :))

    multumesc pentru vizita :)

  24. eh :-j

    daca tot te-ai apucat, poate arunci un ochi si pe restul posturilor, daca mai vezi ceva greseli, le corectez si pe alea. Daca tot m-am apucat sa scriu povesti si impresii, macar sa le scriu corect.

  25. faina serie.ultima imi place f mult!

  26. merci mult, glad you like it :D

Leave a Reply

