RSS Feed

Autumnal

Posted on

In sfarsit seria de toamna pe care o asteptam. Bine, nu e 100% de toamna pentru ca toamna a trecut… dar oricum, apreciem intentia, nu-i asa?

M-am trezit cu un telefon de la Iulia, spunandu-mi ca are nevoie de niste poze pentru un album. M-am bucurat, va dati seama, pentru ca in ultimul timp am cam stat pe tusa… Asa ca am chiulit putin de la munca si m-am dus fericita sa fac poze. E bine ca sunt in aceeasi zodie cu Iulia pentru mereu radem cand ne vedem. Radem pana nu mai avem aer sau pana ne pipi pe noi, haha. Deci da, aveti rezultatul mai jos :)

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

10 responses »

  1. she is so beautiful

  2. toamna este superba sunt curios cu ce cadre ne incanti privirea iarna asta

    as fi onorat daca ai baga id : augustrush008 in lista ta de prieteni
    iti multumesc frumos
    si astept sa vad ce aduci iarna asta
    sunt cu ochii pe tine si aici si pe dev

  3. indeed she is :)

  4. moaaa. tipul asta e peste tot ma :|

    eu vroiam sa te intreb daca esti interesata sa vii la un blogmeet si o bere. pe 20. ;;)

  5. uuuuu, blog meet, iata ceva la care nu am fost :D teoretic nu fac nimic pe 20 (decembrie nu?), nu promit doar poate o sa vin, mi-ar face placere. chiar daca nu cunosc pe nimeni si o sa fie putin awkward ^^;

  6. o sa ma stii pe mine si o voi obliga pe mona sa vina, ca sa n-o mustre constiinta :D merge?

  7. perfect :D

  8. in seara asta, dupa ora 18, la bebe :D

  9. a fost prea urat afara ca sa mai ies din casa :-j

    sorry, cu alta ocazie

  10. Pingback: Breathe with me « Simona Elena Photography

Leave a Reply

