RSS Feed

20 k, thank you all. The beautiful My_blue_light

Posted on

Multumesc tututor celor care si-au aruncat ochii pe acest blog, l-au citit, l-au urmarit, au comentat, sau nu. Cred ca 20 k views e un numar frumusel. Sper sa ajungem mai departe.

Mai jos pozele cu Mona . Sper sa va placa, eu sunt destul de multumita de ce a iesit. Poate se datoreaza modelului.

2649

2650

2632

2630

2647

2646

2645

2635

2637

2639

2641

2640

2648

2631

2629

2653

2652

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

4 responses »

  1. ti-ai facut un nou stil de a le edita de la citeva sesiuni incoace, imi plac super mult
    la cit mai multe views cu blogul, eu ma declar fan :))

  2. multumesc iubita.

    acum ca mi-ai zis, sa stii ca parca observ si eu ca am un stil nou la prelucrare. dar nu pare definitivat… om vedea …

  3. cele 3 fotografii vintage ( alea ce tind spre negru ) au un feeling de twilight in ele .
    restul nu comentez pt ca sunt superbe si nu sunt eu in masura sa spun ceva despre fotografiile tale decat ca iti apreciez fotografiile si devotamentul .
    cu stima augustrush008
    de pe deviart

  4. multumiri pentru cuvinte, sunt magulita.

    sa stii ca accept pareri si pozitive si negative, nu ma deranjeaza, atata timp cat au o baza reala. deci daca simti nevoia de critica, shoot away!

    ps. ti-am pus bookmark la blog :D

Leave a Reply

