RSS Feed

Sunshine, pretty girls and haunted lakes

Posted on

Acum vreo 2 zile aveam un chef nebun de pozat, si nu aveam cu cine sa ies :) Am batut-o la cap pe Larisa sa iasa cu mine si ne-am hotarat sa mergem la lacurile de langa Codlea.

Mi-a placut foarte mult experienta, am intrat si eu putin in apa ca sa fac cateva poze, insa nu m-am avantat prea departe de mal (nestiind sa inot :| Si nici camera mea ) Ii multumesc Larisei ca a fost un model rabdator.

De precizat pentru cei care nu stiu, in lacurile de la Codlea multi oameni si-au pierdut viata din cauza curentilor verticali. Si totusi multi inca se aventureaza sa inoate acolo.  (de fapt, lacurile de la Codlea nu sunt singurul exemplu, sunt sigura ca multe lacuri si rauri sunt bantuite de astfel de povesti :)) )

2383

2395

2388-1

2392

2381

2391

2387-1

2380

2397

2398

2386-1

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

8 responses »

  1. omg nu pot sa cred ca sint eu :faint:
    multumesc mult Dinelll, love you:heart:

  2. guardadocumentos

    beautiful, awesome , gorgeous photographs.

  3. foarte faina serie
    imi place poza 4 mult de tot :heart:

  4. shootingul asta m-a dus cu gandul la clipul piesei “where the wild roses grow ” ..foarte, foarte misto ideea si rezultatul ! pup Sim, miss u.

  5. a fost placerea mea. ma bucur ca ti-a placut rezultatul, si sper ca nu te-a dezamagit :) >:D<

  6. thank you kindly :)

  7. da, 4 imi place si mie foarte mult :) >:D< merci fain

  8. daaa, acuma ca mi-ai zis parca vad legatura :D

    vezi ca vin saptamana viitoare aka inceputul lui august. iesim la o bauturica, ceva :D

Leave a Reply

