RSS Feed

Narcotic dreams

Posted on

Tin sa ii multumesc Andrei pentru ca a fost draguta si ne-a dus la locatia asta frumoasa. Imi amintesc ca am mers cu masina si trebuia sa traversam un şanţ ca sa ajungem la camp. Insa şanţul era plin cu apa. Si stateam toti si ne uitam cum la mai putin de 5 metri de noi era cel mai frumos camp cu maci iar noi nu puteam sa ajungem la el…

2282

2307

2297

2312

2302

2316

2303

2318

Si un autoportret mai special:

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

11 responses »

  1. Babo, stiu ca sunt carcotas rau… da tu nu te-ai plictisit de “fularu” ala rosu?

  2. “Fotografia a devenit un mod de viata, nu cred ca as putea trai fara. Daca nu fac poze intr-o zi, sau 2 trebuie sa fac ceva, asa ca prelucrez din pozele mai vechi. Daca nu am ce prelucra (sa dea domnu sa nu ajung in acest punct) ma apuc de manipulari foto.”

    crede-ma , sunt in aceeasi situatie….

  3. heeey faina aia cu fisheyeu’ :)

  4. imi place foarte mult prima poza :) ..dar toate sunt reusite :*

  5. multumesc iubita. eu sunt moarta dupa prima poza, e preferata mea :x

  6. multumesc frumos. nu e trasa cu fisheye, e o panorama 360 trasa cu 12mm ;) Dar mi-ar placea foarte mult sa ma joc cu un fisheye, mai ales ca eu sunt portretist, nu prea trag landscape :D

  7. great minds think alike :))

  8. not a chance :D dar recunosc ca ar trebui sa-mi iau inca unul de alta culoare :D de exemplu un albastru turbat :D

  9. De ce albastru? e atat de common… mai bine mov :D

  10. noh, sau mov… in fine, ideea e sa iau orice alta culoare inafara de rosu nu? :D

  11. Ideea e sa mai variezi :D

Leave a Reply

