RSS Feed

Cocoon (Hetti) si o zi din viata mea

Posted on

Titlul acesta l-am mai dat mai mult din cauza unui singur cadru, veti vedea mai incolo. Acum as dori sa va povestesc in ce lume traim.

In afara de batranii uber-nesimtiti din mijloacele de transport in comun, si prostii/taranii de zi cu zi, pe care cu totii ii cunoastem, mai gasim o alta specie, zic eu, mai noua si mai periculoasa ca restul.

Stateam zilele trecute linistita in fata unei cladiri, asteptam pe cineva, si vine un gras la mine ca are nevoie de ajutor. Arata cam dubios si i-am spus ca nu il pot ajuta cu altceva decat sa-i zic cum sa ajunga pe unde ar vrea sa ajunga.

El: A, nu, nu asta.

Eu: Atunci nu va pot ajuta.

El:Stii, eu sunt exhibitionist (i-auzi!)

Eu:  :| felicitari

El: Si iti dau 1 milion jumate daca ma lasi sa ma satisfac uitandu-ma la tine

Eu: :| (deja mi-era frica ca o sa-si arunce hainele de pe el acolo) NU

El: Dar sa stii ca esti foarte draguta. M-am udat tot

La care m-am intors cu spatele. (ma abtin acum sa nu injur :) )

Pe bune, nu mai poti sta linistit asteptand ziua de maine, ca te asalteaza ciudatii?! Dar in ce lume traim fratilor?

Mai jos pozele cu Hetti si tatuajul ei

2287

2281-2

2286

2291-1

2290-1

2289

2293

2292

2280

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

5 responses »

  1. In locul tau, acceptam banii, ii dadeam link la postul asta si plecam. Simt practic feminin combinat cu gandire masculina. Heh, ce zici? :p

  2. Traim in Romania …si nimic nu ma mai mira :))

    frumos tatuajul lui Hetti :aww:

  3. da ai dreptate. oricum eu ma gandeam altfel la incident. ma gandea ca “uite bah, as macar mi-a oferit bani, mai sunt si labarii care si-o fac si nu te mai intreaba nimic” :)) trist dar adevarat…

  4. Pun pariu ca i-a ajuns numai discutia. Am patit-o si eu, eram cu inca o persoana si individu ne intreaba unde-i nu-s ce strada. L-am trimis in directia opusa, dar dansul tinea mortis sa ocoleasca. Deja stiam la ce sa ne asteptam cand ne-a intrebat daca nu ne-am supara sa ne dea cateva, citez, “limbi”. Probabil a fost putin surpins ca ne-am oferit noi sa-i dam cateva suturi in boase (dupa ce i-am aplicat putin parfum special in ochi). Iti sugerez sa faci la fel..doare mai tare cand e…erect :)))

  5. da, la voi se pare ca a fost ma nasol decat la mine :-S sheesh, m-am saturat de toti ciudatii si obsedatii astia :))

Leave a Reply

