RSS Feed

A trip in the rain

Posted on

Pe la jumatatea lui mai am fost cu Hetti pana in Cluj sa-si faca o frumusete de tatuaj, Toate bune si frumoase, am dormit la ea ca sa fim sigure ca ne trezim. Pe la 4 (dimineata) am iesit in fata portii sa asteptam taxiul. Si in loc de taxiu am fost vizitate de… Urs (draga de Hetti sta in varful dealului) Dupa ce ca m-am speriat cand am vazut-o ca fuge, am stat in fata portii ca nu-si gasea cheile. Au fost vreo 30 de secunde de cosmar. Adrenaline rush.  As mai face asta odata.

In rest… am fost foarte obosite, mergeam ca niste zombi pe strada, ne-a fost foame , ne-a plouat, ne-a fost frig (plecasem in tricouri), ne-am intalnit cu niste oameni draguti, seara am plecat acasa, inghesuite intr-un compartiment cu o pisi-cocalara, 2 gipsani (n-as fi avut nimic cu ei daca n-ar fi mirosit) si un ciudat.

Va las cu pozele.

2250

2254

2256

2255

2259

2258

2228

2235

2249

2248

2262

2264

2267

2272

2275

2274

2277

Ps. Tatuajul este facut la salonul Bizzart

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

15 responses »

  1. wooo, neat story! ma asteptam la niste poze cu ursul ala :))) trebe un close-up cu intreg tatuajul, arata foarte interesant de la distanta numa ca se pierd detaliile

  2. Misto… in mod straniu, mii dor de Koloszvar. Straniu.

  3. simgreensoul

    superba istorioara si pozele :X nu mai zic:X
    cum se numeste locul din a 4 a poza de jos in sus:X
    astept rasp pe simgreensoul.deviantart.com

  4. ma bucur ca ti-a placut. mai erau multe de spus, dar am zis sa nu va plictisesc :)

    poza de care imi zici e facuta in gradina botanica, la gradina japoneza. a fost locul care chiar m-a impresionat cel mai mult :x

  5. haha, in cazult asta poate vrei sa vin cu tine sa-ti tragi si tu un tatuaj :)) ca sa ai scuza sa mergi sa-l vizitezi.

  6. ce poze cu ursu ca tremuram toata, ce sa mai scot si camera. la un momentdat masuram poarta sa vad cum as putea sa sar peste ea, asa de grava era situatia :))

    o sa vina si poze close-up cu tatuajul in cateva zile, trebuie doar sa le lucrez putin.

  7. yup, it seems i did :) se pare ca si tu :P

  8. defapt este BiZZZart :p

  9. bravo..felicitari pt poze :D

    ca de obicei le ador >:D<

  10. hettiphotography

    tu, trimite-mi pozele ca te omor, bine ca de mine uiti, eroul principal in povestea asta! :))ce mutra pot avea in pozele astea, o sa mi-o platesti scump :))

  11. ce-i drept pe usa salonului sunt multi z :)

  12. multumesc iubita :)

  13. da tu, sunt pe drum. tu concentreaza-te la licenta aia :*

  14. Paballebrasar

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, watch south park online

Leave a Reply

