RSS Feed

Serpent’s kiss

Posted on

Pfff, in sfarsit apuc sa mai updatez blogul cu inca un post mai vechi. promit sa ma ocup mai mult de el :)

Pozele astea le-am facut intr-o zi friguroasa e ianuarie. Nu am putut sa trag mai mult de jumate de ora pentru ca nu numai ca imi inghetasera mainile, imi si obosisera (foloseam un canon 70-200 f.2 usm – obiectiv greu…. pentru mine) Sper sa va placa.

1841

1847

1848

1844

1840

1845

Si inca 2 peisaje

1849

1839

About dinabv

sunt aici sa va impartasesc lumea mea :)

5 responses »

  1. ioana (bathory-ioana)

    ma surprinzi mereu in mod placut :D
    your work is great

  2. hettiphotography

    lasa ne tu cu promisiunile, vrem fapte!!!glumesc!!!f f f bune pozele!!te am pus p blog…sa vezi c descrieri….:D ti pup
    poate vrei sa t reorientezi ca ai terminat o cu mine!!!de fapt ce mai stii sa faci in afara de poze ?? :D

  3. imi place penultima. si titlul. cred ca titlul e pentru penultima

  4. seria asta e fantastica :)

  5. iti multumesc frumos :)

Leave a Reply

